maandag 9 augustus 2010

Orlando

De laatste dagen had ik geen internet, dus hier even een update van de afgelopen dagen. Vanuit clearwater beach hebben we 160 km gereden naar Orlando. In Orlando verbleven we 4 dagen in een resort met als achtertuin een gigantische outlet. De eerste middag hebben we daar dus alleen gewinkeld en een hapje gegeten.

Omdat we niet in downtown Orlando zaten maar wat achteraf, reed er een trolley rond. Eerst langs alle disneyparken en vervolgens naar de restaurantjes, bioscoop en mall. De tweede dag zijn we dus op de trolley gestapt en hebben we alle souvenier winkeltjes gehad die we konden vinden. 'S avonds zijn we naar een pirates dinnershow gegaan. In het begin van de show werd ik een ''gedwongen vrijwilliger'' (: en werd ik opgehaald door een gigantische piraat, een soort mister t van the a-team, om mee te doen. Gelukkig kon ik met mijn gebrekkige engels verstaan wat we moesten doen. Met nog 5 andere meiden moesten we zorgen dat onze kapitein won (mister T) Dat werd dus schatzoeken, vlaggen veroveren en vanalles hijsen :P



De laatste twee dagen zijn we weer op de trolley gestapt. Ik wilde hier graag een keer naar de bioscoop dus op dag drie zijn we naar een movie theater gereden, waar we grown ups hebben gezien. Een lege zaal en een gigantische bak popcorn, maar de film was echt super!

Om in piratenstijl te blijven zijn we op de vierde dag naar een piraten midgetgolf en bowlingbaan gereden. 'S middags zijn we voor de laatste keer op de trolley gestapt naar het eindpunt: de mall, maar die viel heel erg tegen. De helft was dicht of weg en er was geen hond te bekennen.



Groetjes uit Orlando

Geen opmerkingen:

Een reactie posten